Yhdistykset ja yksityishenkilöt
SÄÄTIÖ PÄÄTTÄÄ YLEISAVUSTUKSISTA 3 KERTAA VUODESSA
- TAMMIKUUSSA, TOUKOKUUSSA JA LOKAKUUSSA
- ANOMUKSET ON JÄTETTÄVÄ EDELLISEN KUUKAUDEN LOPPUUN MENNESSÄ
- HANKKEEN VOI ALOITTAA VASTA KUN ANOMUS ON JÄTETTY
Avustus- tai apurahahakemus on vapaamuotoinen.
Anomus toimitetaan sähköpostin liitteenä osoitteeseen pennimarkkanen@gmail.com.
Anomus voidaan toimittaa myös ”paperiversiona” osoitteeseen:
Konsta ja Irene Heinon Säätiö sr
Kaarinantie 6
43500 Karstula
Anomuksen tulee olla perillä ohjeen mukaisena määräpäivänä.
Anomuksessa tulee olla seuraavat tiedot:
- hakijan virallinen nimi ja postiosoite
- yhteyshenkilön nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite
- yhdistyksen, järjestön, tms. virallinen allekirjoitus ja hakemuksen tekijän asema yhdistyksessä
- hallituksen jäsenet (ei henkilötunnusta, tarkistamme ns. lähipiiriläiset)
- lyhyt sanallinen kuvaus avustuskohteesta
- hankkeen aikataulu
- arvio tai laskelma kohteen kokonaiskustannuksista
- tiedot mahdollisista muista samaan kohteeseen kohdistuvista avustusanomuksista (ainakin lähde, jolta avustusta haetaan. Muu tuki ei välttämättä estä Säätiön tukea)
- viimeisin tilinpäätös, vain tase, tuloslaskelma ja toimintakertomus,
- pankkitilin saldo (ei tiliotetta tai tilinumeroa). Yksityisen hakijan ei tarvitse toimittaa pankkitilin saldoa.
- muuta anomusta tukevaa tietoa
MAKSATUSOHJE
Avustukset maksetaan toteutuneita kuluja vastaan taloudenhoitajalle toimitettujen maksutositteiden mukaan ilmoitetulle pankkitilille. Huom! alv 0 %, jos avustuksen saaja on alv-velvollinen
- pankkiyhteys mahdollista tuen maksamista varten (IBN)
- hanke on toteutettava anomuksen mukaisena
- hanke on toteutettava päätöksen mukaisessa aikataulussa
- hankkeen muuttuessa tai siirtyessä avustuksen säilymisestä on neuvoteltava Säätiön taloudenhoitajan kanssa
- poikkeustapauksissa voidaan myöntää jatkoaikaa ja kohdetta muuttaa
