Yhdistykset ja yksityishenkilöt

SÄÄTIÖ PÄÄTTÄÄ YLEISAVUSTUKSISTA 3 KERTAA VUODESSA

  • TAMMIKUUSSA, TOUKOKUUSSA JA LOKAKUUSSA
  • ANOMUKSET ON JÄTETTÄVÄ EDELLISEN KUUKAUDEN LOPPUUN MENNESSÄ
  • HANKKEEN VOI ALOITTAA VASTA KUN ANOMUS ON JÄTETTY

Avustus- tai apurahahakemus on vapaamuotoinen.

Anomus toimitetaan sähköpostin liitteenä osoitteeseen pennimarkkanen@gmail.com.

 Anomus voidaan toimittaa myös ”paperiversiona” osoitteeseen:

Konsta ja Irene Heinon Säätiö sr
Kaarinantie 6
43500 Karstula

Anomuksen tulee olla perillä ohjeen mukaisena määräpäivänä.

Anomuksessa tulee olla seuraavat tiedot:

  • hakijan virallinen nimi ja postiosoite
  • yhteyshenkilön nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite
  • yhdistyksen, järjestön, tms. virallinen allekirjoitus ja hakemuksen tekijän asema yhdistyksessä
  • hallituksen jäsenet (ei henkilötunnusta, tarkistamme ns. lähipiiriläiset)
  • lyhyt sanallinen kuvaus avustuskohteesta
  • hankkeen aikataulu
  • arvio tai laskelma kohteen kokonaiskustannuksista
  • tiedot mahdollisista muista samaan kohteeseen kohdistuvista avustusanomuksista (ainakin lähde, jolta avustusta haetaan. Muu tuki ei välttämättä estä Säätiön tukea)
  • viimeisin tilinpäätös, vain tase, tuloslaskelma ja toimintakertomus,
  • pankkitilin saldo (ei tiliotetta tai tilinumeroa). Yksityisen hakijan ei tarvitse toimittaa pankkitilin saldoa.
  • muuta anomusta tukevaa tietoa

MAKSATUSOHJE

Avustukset maksetaan toteutuneita kuluja vastaan taloudenhoitajalle toimitettujen maksutositteiden mukaan ilmoitetulle pankkitilille. Huom! alv 0 %, jos avustuksen saaja on alv-velvollinen

  • pankkiyhteys mahdollista tuen maksamista varten (IBN)
  • hanke on toteutettava anomuksen mukaisena
  • hanke on toteutettava päätöksen mukaisessa aikataulussa
  • hankkeen muuttuessa tai siirtyessä avustuksen säilymisestä on neuvoteltava Säätiön taloudenhoitajan kanssa
  • poikkeustapauksissa voidaan myöntää jatkoaikaa ja kohdetta muuttaa
Scroll to Top